Ikona dostępności

Aktualności

1F w Trójmieście

27.06.2022 r.

W dniach od 13 do 15 czerwca  klasa 1 f opuściła szkolne mury, aby zwiedzić dużo ciekawych miejsc i  przede wszystkim spędzić  super wspólny czas.

Dzień 1: Wyruszyliśmy o 1.00 w nocy - trochę późno… Swoją wycieczkę rozpoczęliśmy wizytą na Westerplatte.  "Nigdy więcej wojny"- pod takim napisem zrobiliśmy sobie klasowe zdjęcie. Na  starówce Gdańska nawet pogoda nie popsuła nam humorów. Mieliśmy okazję zobaczyć Katedrę Mariacką, przeszliśmy przez ruchomą kładkę, podziwialiśmy Dwór Artusa, Żurawia. Obowiązkowo pamiątkowe zdjęcie pod fontanną Neptuna. We Władysławowie, gdzie nocowaliśmy,  spędziliśmy wieczór na plaży i podziwialiśmy zachód słońca.

Dzień 2: W drugim dniu odwiedziliśmy Katedrę Oliwską, gdzie wysłuchaliśmy koncertu barokowych organów. W Sopocie przeszliśmy się  najdłuższym molo w Polsce. Po południu w Gdyni odwiedziliśmy Akwarium i port ze statkami "Błyskawica" i "Dar Pomorza". Wieczorem zrobiliśmy ognisko na terenie naszego pensjonatu PATRYK.

Dzień 3: Ostatniego dnia część naszej klasy o 3.45 wyruszyła pieszo podziwiać wschód słońca - warto było, widoki przepiękne! Następnie udaliśmy się do Torunia. Zobaczyliśmy m. in. Krzywą Wieżę, Bramę Klasztorną, ratusz oraz  Stary Rynek. Widzieliśmy też dom Kopernika - patrona naszej szkoły. Spróbowaliśmy również słynnych pierników toruńskich. Następnie udaliśmy się w podróż powrotną do Rzeszowa.

Zdecydowanie była to bardzo udana wycieczka!

Galeria zdjęć
Matura 2024
Latina exercenda
Przydatne linki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.