Komunikaty dla maturzystów
26.01.2021 r.Komunikat nr 1 dla maturzystów
Maturzyści, którzy nie zamierzają wprowadzać zmian:
Deklaracje maturalne złożone 30 września 2020 r. stają się ostateczne, jeśli do 8 lutego 2021 r. uczeń nie naniesie żadnych zmian.
Maturzyści, którzy zamierzają wprowadzać zmiany:
Każdy maturzysta, który zamierza dokonać zmiany w deklaracji wstępnej złożonej we wrześniu 2020 r. tj. będzie chciał dodać/ zrezygnować ze zdawania przedmiotu lub przedmiotów na poziomie rozszerzonym, zgłasza się do sekretariatu szkoły, odbiera swoją deklarację wstępną, nanosi stosowne zmiany i zaznacza na drugiej stronie deklaracji rubrykę:
- wprowadziłem/am zmiany (należy wpisać punkty, w których nastąpiła zmiana) i składa swój podpis z datą
Egzamin ustny
W roku szkolnym 2020/2021 uczniowie są automatycznie wykreśleni z egzaminów ustnych. Niemniej jednak, jeśli któryś z uczniów musi przystąpić do egzaminu ustnego z języka obcego nowożytnego, bo takiego egzaminu wymaga uczelnia, na którą uczeń chce aplikować wówczas należy zgłosić chęć zdawania egzaminu do 8 lutego 2021 r.
Zamiar przystąpienia do egzaminu ustnego uczeń zgłasza poprzez wypełnienie załącznika 30.
Dodatkowo uczeń dołącza oświadczenie o konieczności przedstawienia wyniku części ustnej egzaminu maturalnego z danego przedmiotu w toku rekrutacji na uczelnię zagraniczną lub o konieczności przystąpienia do części ustnej egzaminu w celu zrealizowania postanowień umowy międzynarodowej
Komunikat nr 2
Dostosowania na maturze – dokumenty
Pedagodzy szkolni proszą, aby Uczniowie i Absolwenci, którzy złożyli dokumenty uprawniające do przyznania dostosowań w trakcie przeprowadzania egzaminu maturalnego, po uzupełnieniu i podpisaniu załącznika 4b (wysłanego drogą elektroniczną do uczniów) dostarczyli go do szkoły:
- za pomocą poczty, na adres: IV Liceum Ogólnokształcące, ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 82, 35-036 Rzeszów, z dopiskiem Pedagodzy,
- złożyli w sekretariacie w godzinach 7:30 – 14:30,
- złożyli bezpośrednio u pedagogów szkolnych w terminach:
- wtorek, 26 stycznia, w godzinach 14:00 -16:00,
- środa, 27 stycznia: 13:00 -15:00,
- czwartek, 28 stycznia: 13:00 -16:00,
- piątek, 29 stycznia 12:00 -15:00
- poniedziałek 1 lutego 12.00 - 14.00
- środa, 3 lutego: 12:00 -14:00,
- czwartek, 4 lutego: 12:00 -14:00,
- piątek, 5 lutego 12:00 -14:00
Wszystkie pytania, prośby o przesyłanie druków wniosków, uzgodnienia, itp. należy wysyłać na adres mailowy: