Ikona dostępności

Aktualności

Relacja z wycieczki do Lwowa

25.03.2019 r.

W dniu 24 marca 2019 roku uczniowie naszej szkoły mieli okazje uczestniczyć w wycieczce do Lwowa zorganizowanej przez prof. M. Chomań, prof. H. Jezierską i prof G. Kojder, z opiekunami prof R. Sikora i prof. U. Malec.

Liczna grupa, bo aż 45 osób, o godzinie 5 rano wyruszyła w drogę. W czasie tej wyprawy udało się nam zwiedzić liczne zabytki Lwowa między innymi kaplicę Boimów (zwykle w zimowe dni zamknięta), Rynek Lwowski, Kościół Ormiański. W wędrówce po mieście towarzyszył nam niezwykle sympatyczny przewodnik pan Edward.

Wieczorem zwiedziliśmy Operę gdzie mieliśmy okazje obejrzeć unikatowa kurtynę namalowaną na przełomie wieku XIX i XX na zamówienie Opery Lwowskiej przez Henryka Siemiradzkiego. Po obejrzeniu spektaklu baletowego "Jezioro łabędzie" napisanego przez Piotra Czajkowskiego udaliśmy się do Domu Legend na „Nocny pokaz smoka”.

Po tym słonecznym i emocjonującym dniu pełni miłych wrażeń udaliśmy się autokarem w kierunku granicy z Polski. Rzeszów powitaliśmy w godzinach porannych…

Galeria zdjęć
Matura 2024
Latina exercenda
Przydatne linki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.