Ikona dostępności

Aktualności

Relacja z wymiany uczniowskiej z CJD Homburg

16.10.2019 r.

W dniach  28.09.2019 r. do 3.10.2019 r. naszą szkołę odwiedzili uczniowie CJD Homburg z Niemiec w ramach wymiany partnerskiej szkoły CJD w Homburgu w kraju Saary, a IV liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie.

W sobotę odbyło się spotkanie integracyjne połączone z kolacją w Hotelu Iskra. W niedziele wspólnie zwiedzaliśmy zamek w Łańcucie. Zaś w poniedziałek braliśmy udział w grze miejskiej w centrum Rzeszowa, a wieczorem odbyły się warsztaty z malarstwa oraz śpiewu w naszym liceum.

We wtorek z kolegami z Niemiec udaliśmy się do Krakowa, gdzie odwiedziliśmy Muzeum Iluzji oraz Zamek Wawelski. W środę mieliśmy możliwość zobaczyć jak funkcjonuje rzeszowski odział firmy Borg Warner, gdzie produkowane są części samochodowe. Popołudniu kontynuowaliśmy warsztaty i uroczyście pożegnaliśmy uczniów CJD Homburg. W czwartek przybyliśmy do Kopalni Soli w Wieliczce. Stamtąd nasi znajomi udali się w podróż powrotna do Niemiec.

Bardzo miło było nam poznać zagranicznych kolegów, pokazać im kilka atrakcji w Polsce oraz podszkolić nasze umiejętności językowe. Z niecierpliwością czekamy na nasz wyjazd do Niemiec i powtórne spotkanie.

Organizatorkami wymiany są prof. Anna Zawada i prof. Marta Brzozowska-Spychała.

uczniowie klasy 2J

Matura 2024
Latina exercenda
Przydatne linki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.