Ikona dostępności

Aktualności

Wycieczka do Wrocławia

08.06.2022 r.

24 maja klasy 3as oraz 3fs wybrały się na trzydniową wycieczkę do Wrocławia.

Pierwszego dnia spacerowaliśmy po wrocławskim Rynku z Ratuszem oraz po Starym Mieście szukając krasnali i podziwiając barokowe kamienice. Zwiedziliśmy Muzeum Sztuki Filmowej oraz Ostrów Tumski - Archikatedrę św. Jana Chrzciciela. Oglądaliśmy również Panoramę Racławicką. Drugiego dnia mieliśmy okazję odwiedzić Hydropolis, czyli centrum wiedzy o wodzie, gdzie uczestniczyliśmy w ciekawym seansie opowiadającym o tym jak woda znalazła się na powierzchni Ziemi oraz oglądaliśmy wystawę zawierającą ciekawostki o niej. Oprócz tego, udaliśmy się do ZOO, gdzie mogliśmy obserwować różne gatunki zwierząt. Spacerowaliśmy również po Parku Szczytnickim i Ogrodzie Japońskim oraz oglądaliśmy pokaz fontanny multimedialnej i Halę Stulecia. Ostatniego dnia pojechaliśmy zobaczyć Zamek w Książu oraz do Świdnicy podziwiać Kościół Pokoju pw. Świętej Trójcy. Świątynię tą wpisano na listę światowego dziedzictwa UNESCO ze względu na jej niezwykłą konstrukcję z drewna i gliny wykonaną bez użycia gwoździ. W dobrych humorach oraz rozśpiewani wróciliśmy do Rzeszowa.

Galeria zdjęć
Matura 2024
Latina exercenda
Przydatne linki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.