Zgłoszenia szkody z ubezpieczenia EDU PLUS w InterRisk TU SA
można dokonać w następujący sposób:
1. INTERNETOWE ZGŁOSZENIE SZKODY
· Wejdź na stronę: www.interrisk.pl/interrisk/zglos-szkode/
· Uzupełnij dane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procesu
obsługi szkody
· Przed przystąpieniem do zgłoszenia szkody przygotuj poniższe
dokumenty:
- typ i numer polisy z której będzie zgłaszana szkoda
- dane osobowe uczestników zdarzenia
- dokumentację medyczną
2. TELEFONICZNE ZGŁOSZENIE SZKODY
· W przypadku pytań lub chęci zgłoszenia szkody przez telefon, prosimy o
kontakt z infolinią pod numerem 22 212 20 12, codziennie w godzinach 6:00-22:00
3. PISEMNE ZGŁOSZENIE SZKODY
· Wypełnij druk zgłoszenia szkody dostępny na stronie: www.interrisk.pl
· Uzupełniony druk zgłoszenia szkody wraz z wymaganą dokumentacją prześlij na adres:
InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji:
„Magus” Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 12, 35-025 Rzeszów
email: iwona@magus24.pl
telefon: 533 578 512
- OWU Edu Plus (PDF, 0.61 MB)
- składka 50 zł (PNG, 0.34 MB)
- składka 60 zł (PNG, 0.35 MB)
- składka 90 zł (PNG, 0.39 MB)
- formularz zgłoszenia szkody 2017/2018 (PDF, 0.44 MB)
- formularz zgłoszenia szkody 50/64,90 2018/2019 (PDF, 0.47 MB)
- formularz zgłoszenia szkody 60/77.80 2018/2019 (PDF, 0.47 MB)
- formularz zgłoszenia szkody 50 2019/2020 (PDF, 0.48 MB)
- formularz zgłoszenia szkody 60 2019/2020 (PDF, 0.48 MB)
- formularz zgłoszenia szkody 90 2019/2020 (PDF, 0.48 MB)