Szukaj

Miejsce: Malta  - "EASY SL" – szkoła językowa.

Data pobytu: 11 – 22 lutego 2019 r.

Rodzaj zajęć: Kurs języka angielskiego.

Projekt realizowany przez FRSE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój PO WER  pt: „ Obywatel Europy czyli wspólne korzenie i skrzydła”.

W okresie od 11 do 22 lutego 2019 r. wraz z panią Dyrektor naszej szkoły Danutą Stępień uczestniczyliśmy w kursie języka angielskiego w ramach projektu Erasmus+ POWER.

Celem wyjazdu było podniesienie umiejętności językowych oraz poznanie historii i kultury Malty.

Przed wyjazdem, moje umiejętności językowe były na poziomie podstawowym. Kurs z pewnością podniósł moje umiejętności, zarówno w konstrukcji zdań jak i sformułowań, oraz poszerzył zakres słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia były prowadzone w małych grupach, co dało możliwość prowadzącemu dostosowania form i metod do poziomu uczestników.

Większość zajęć odbywała się metodą komunikacyjną. Podczas zajęć cały czas byliśmy aktywizowani poprzez różne ćwiczenia i zadania do wykonania. Jednak największym wyzwaniem było dla nas funkcjonowanie przez całą dobę w środowisku i społeczności anglojęzycznej. Podczas kursu w mojej grupie były osoby z różnych państw. Językiem, który nas łączył był oczywiście angielski wszechobecny wszędzie, a jego używanie w każdej minucie pobytu na Malcie to doskonały trening. Przełamanie bariery językowej oraz zwiększenie wiary we własne umiejętności to główne zalety odbytego szkolenia.

Uczestnictwo w mobilności to nie tylko nauka, ale również możliwość zwiedzania ciekawych miejsc, a do takich z pewnością zalicza się La Valetta, Mdina, Gozo, Comino.

La Valetta to piękna, zadbana i zjawiskowa stolica wyspy. Mdina to  pierwsza stolica Malty, inaczej nazywana miastem ciszy. Obowiązuje tu zakaz ruchu kołowego.

Wyjazd umożliwił nam nie tylko kontakt z językiem, ale przede wszystkim stanowił  okazję do wymiany doświadczeń zawodowych, pozwolił nawiązać nowe znajomości i poznać kulturę Malty, co inspiruje nas do dalszej pracy.

Nabyte umiejętności wykorzystuję w pracy np. sięgając po literaturę obcojęzyczną, realizacji projektów europejskich czy współpracy z innymi europejskimi nauczycielami.

Podzieliłem się swoimi doświadczeniami z nauczycielami z którymi pracuję na co dzień i z tymi którymi współpracuję w realizacji projektów europejskich.

Wyjazd dał mi możliwości poznania nowych osób, a co za tym idzie wymianę doświadczeń oraz poznanie kultury i zwyczajów innych krajów.

 

 

Lázaro Luis Delgado Conde

nauczyciel języka hiszpańskiego

IV Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Rzeszowie

Galeria zdjęć
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
  • Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Malta 11-22.02.2019 r.
Biblioteka
UKS Czwórka
Działalność SU
Pedagog szkolny
Matura 2019
Łacina w 4 LO
Przydatne linki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Zamknij informację o plikach Cookies