Ikona dostępności
Przycisk zamknięcia
Wyszukaj
Przycisk zamknięcia

Sprawozdanie z realizacji projektu PO WER Cambridge 21.07-3.08.2019 r

Miejsce: Cambridge, Wielka Brytania  - Language Studies International – szkoła językowa.

Data pobytu: 21 lipca - 3 sierpnia 2019 r.

Rodzaj zajęć: Kurs języka angielskiego.

Projekt realizowany przez FRSE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój PO WER  pt: „ Obywatel Europy, czyli wspólne korzenie i skrzydła”.

Od 21 lipca do 3 sierpnia 2019 r. uczestniczyłam  w kursie języka angielskiego w ramach projektu Erasmus+ PO WER.

Celem wyjazdu było rozwijanie umiejętności językowych, podniesienie kompetencji komunikacyjnych, otwarcie na inne kręgi kulturowe, a także poznanie historii i kultury Wielkiej Brytanii, jak i dzielenie się zdobyta wiedzą i implementacja zdobytego doświadczenia w praktyce dydaktycznej.

  Kurs języka angielskiego w LSI odbywał się w małych, kilkuosobowych, międzynarodowych grupach, z racji czego komunikacja mogła przebiegać tylko w języku angielskim. Zajęcia odbywały się w różnych formach angażujących uczestników i zachęcających ich do mówienia. Atmosfera jaką stwarzali wykładowcy w czasie zajęć, sprzyjała przełamywaniu oporów w posługiwaniu się językiem angielskim.

  Niewątpliwą zaletą takiej formy nauki jest to, że można na bieżąco weryfikować umiejętności językowe w codziennych sytuacjach w trakcie pobytu w kraju anglojęzycznym.

  W takcie pobytu miałam możliwość uczestniczenia w wycieczkach krajoznawczych oraz spotkaniach integracyjnych. Szczególnie miło wspominam rejs po rzece Cam.

  Cambridge słynie z drugiego najstarszego uniwersytetu w Anglii. Uniwersytet może poszczycić się 95 noblistami. Isaac Newton, Charles Darwin czy Stephen Hawking to postaci związane z Cambridge, których nie trzeba nikomu przedstawiać. To także miasto wspaniałej architektury, ciekawych muzeów i jednocześnie wielu zadbanych parków i terenów zielonych, z których chętnie korzystają mieszkańcy i liczni studenci.

  Udział w projekcie umożliwił mi nie tylko rozwinięcie  kompetencji językowych, ale pozwolił nawiązać nowe znajomości, stanowił okazję do wymiany doświadczeń zawodowych.  To wszystko wspiera mój rozwój osobisty oraz inspiruje mnie do dalszej pracy.

  W trakcie pobytu w Cambridge promowałam moją szkołę, Rzeszów i Polskę.

  Moimi doświadczeniami podzieliłam się z nauczycielami z mojej szkoły.

Prezentacja:
ttps://drive.google.com/file/d/1ddxmv16gAgStFalzWUUu6UzavftlKOSP/view?fbclid=IwAR1B41mfN0-UWjXal379ubx8HUWFXJb4iYwBrtvuK0E-6QTtUbyBOQ5r970

 

Irena Olender

nauczyciel informatyki

IV Liceum Ogólnokształcącego

im. Mikołaja Kopernika w Rzeszowie

Galeria zdjęć
Biblioteka
Internat
Działalność SU
Pedagog szkolny
Matura 2024
Latina exercenda
Przydatne linki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Zamknij